fredag den 21. oktober 2011

Et lille kvæk om arbejde, tapet og eftersferie..

Der knokles fortsat i den lille butik.. Håber jeg når det hele inden åbning i næste måned! (Gisp)

Smukt tapet fra RetroVilla

Jeg tapetsere, maler gulve, og har lige bestilt 600-700 bøjler! 
Mine varer kom igår - det var HELT fantastisk! 
Mangler stadig at få færdiggjort mit logo, så jeg kan få trykt en masse invitationer til åbningsreception, tags mv. 
Men lige nu har jeg efterårsferie med mine børn, hvor der bliver bagt bananmuffins, hygget, taget til Malmø, pålegepladser, i biffen og se "Far til fire", og købt for en mindre formue vinter kluns til ungerne -  og lige nu er jeg bare træt...

Ella der endelig går, og ELSKER det..


Farmand og Soph

Ansigtsmaling i en god sags tjeneste

Malmø i kulde og høj efterårssol


I morgen må jeg se om jeg kan få klemt et par arbejdstimer ind, synes tiden er ved at være knap.



Jeg glæder mig!!!
Kram og godnat

5 kommentarer:

  1. Du skal nok nå det. Sender dig snart en sms:)

    SvarSlet
  2. Håber det ;-) Jeps.. knus

    SvarSlet
  3. Sikker på du når det hele...glæder mig til at se dit værk!!!

    SvarSlet
  4. Hej Barbara, kom lige forbi dit nye sted ved Enghave Plads i går, det ser spændende ud og jeg glæder mig i hvert fald også til at komme forbi og se når der er åbent. Er det ok, hvis jeg laver et indlæg om din butik med billede af den foreløbige butiksfacade, eller vil du gerne holde det for dig selv lidt endnu?

    SvarSlet
  5. Hvor er du bare FÅÅÅRKING sej at du springer ud i det og at du bare sårn lige VUPTI åbner lige om lidt....ville virkelig virkelig ønske at jeg en skønne dag kom til kjøwenhawnstrup, så jeg ku se din lækre biks:-)
    RESPEKT til dig - hvor ville jeg ønske at jeg turde...du ved, tage hul på drømmen, ønske scenariet, som er et helt færdigt koncept og gennemarbejdet...inde i hovedet altså:-)

    KNUS Malene

    SvarSlet