søndag den 16. oktober 2011

Tapet-heaven


Da jeg jo er lidt af en tapet-freak, er det den rene himmel, at få lov at gå og tapetsere med alle de dejlige retro- og børnetapeter, som jeg af gode grunde ikke har plads til mere af, i mit eget hjem.
Nogle er for længe siden købt og gemt, andre er fra udlandet, og sidst men ikke mindst en hel del fra RetroVilla, hvor jeg har fået den bedste service længe. Da jeg var mange timer om at vælge, og finde de HELT rigtige, må jeg virkelig takke for den store tålmodighed og ikke mindst engagement der blev vist mig...

Pssst... læg mærke til hjerte-tapetet på bagvæggen ;-) 
Er lykkelig og halvhøj over at jeg lige akkurat fik fingrene i det sidste stykke!


Butikkens hvide vægge bliver derfor i disse dage forvandlet og klædt på, og jeg elsker den historie de nu pludselig fortæller! Rummet jeg sætter i stand, har der ikke været gjort noget ved i en del år. Folk har bare flyttet ind, brugt det og slidt det og flyttet igen. Jeg synes derfor at det fortjente lidt opmærksomhed.. fra loftet, der er blevet grundet, spartlet og malet, hver en væg og karme der er blevet vasket ned og malet eller tapetseret - noget af det grove er bare hårdt og lidt kedeligt, men det er det hele værd, når nu man efterhånden kan nyde resultatet :-) Og så har jeg lavet det hele selv! (=stor selvtilfredshed)!

Her et lille sneak-peak af noget af det sødeste børnetapet med kaniner på..



God søndag aften..
B

9 kommentarer:

  1. Hvor er det tapet da bare skønt, det er jo en hel historie i sig selv!!!
    Det bliver spændende at se det færdige resultat!

    :o) Karina

    SvarSlet
  2. ej hvor fint :)
    www.vegafashionmom.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det ser så fint ut. Lykke til. :))

    SvarSlet
  4. Sikke noget lækkert tapet, jeg får da også helt lyst til at tapetsere!!

    SvarSlet
  5. Det bliver bare så spændende med din butik Barbara! Og sikke noget lækkert tapet – det med hjerterne er skønt! :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  6. Er så spændt på dit super seje spring! Glæder mig til at kigge forbi=)

    SvarSlet
  7. Jeg er stadig mest vild med din bolsjestribede væg.

    Jeg har lige startet en give away,måske er du interesseret?

    SvarSlet
  8. Kære babs,
    Hvor bliver det bare fint, glæder mig såå meget til at kikke forbi :)
    Knusss...

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare SÅ spændende med din butik - hvor ville jeg ønske at jeg kunne komme over og se den, når du åbner!!! GLÆDER mig til at se mere....
    KNUS Malene

    SvarSlet