fredag den 26. marts 2010

Forårsloppemarked!!!

Hej alle,
Solen stråler ind af mine nypudsede vinduer  - Hurra... troede ellers det ville gi regn idag? Hm, helt i orden med mig! :-)
Håber min snue snart er på vej retur, da jeg planlægger at skulle på et forhåbentlig rigtig godt loppemarked i morgen formiddag! (Se evt. mit eventopslag her på siden for flere detaljer, hvis du bor i København)
Jeg ELSKER bare loppemarkeder, og kan sagtens fordybe mig i stakke og bunker i timevis, i jagten på "guldet" :-)
Har også selv holdt en del loppemarkeder, og pønser på om ikke jeg skulle gøre det igen her i forsommeren, så jeg kan få ryddet lidt ud i både stofskab og kælder - begge steder er fyldt til bristepunktet!

Billeder fra det loppemarked jeg holdt sidste gang 
Fantastisk dag i godt selskab! :-)

En god idé er at gøre sig klart hvad man leder efter INDEN man tager afsted synes jeg, ellers kan det godt blive lidt uoverskueligt, og man godt ende med en del skrammel!

I morgen vil jeg holde udkig efter:

  • Et lille nøgleskab
  • Stof (Er altid på min liste)
  • En Ole lukøje lampe
  • Fine krus, kander og dåser
  • Fine gamle rammer (store)
Ender sikkert med lidt andet også, eller intet af ovenstående, nu må vi se! Det er det der er så spændende Fortsættelse følger...

God weekend :-)

Kærlig Hilsen B

4 kommentarer:

  1. Åh suk, kan se, at jeg går glip af Carlsberg loppemarkedet! Må se, om jeg kan finde noget godt i de lokale genbrugsforretninger i Skanderborg i stedet for...
    Held og lykke med at finde fine ting:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Pøj, pøj med at finde loppeguld imorgen. Bare det var mig. Jeg elsker når det blir forår, og markeds tid.

    SvarSlet
  3. God morgen,
    Det ser da ud til at der er masser at finde hvor du er, Anne! ;-)
    Jeg har drøn ondt i halsen i dag, men skal liiige over og kigge.. Tror det bliver godt :-)
    Budgettet er lidt småt, men netop derfor godt med loppemarked.
    Fortsættelse følger..

    God dag til jer også :-)

    SvarSlet
  4. Håber du kom afsted og fandt nogle fine ting.
    der er godt nok mange spændende ting her på din blog og sikke en køn datter i har. jeg kommer igen :)

    SvarSlet