onsdag den 2. februar 2011

Tak for det Line!!! Og 8 fra mig til jer...

Line har været så sød at sende mig den her award, og selvom der er mange forskellige, og de florerer rundt på kryds og tværs.. så er  sandheden at jeg kun har fået én indtil nu!
Så hvor fjollede de end er, og selvom kommentarer egentlig er mere end nok, så er  jeg rigtig glad for at få sådan én ;-)

Og ja, jeg ELSKER at blogge, så den er lige i øjet!

Inden jeg sender den videre til 8 andre dejlige blog-inder, så hører jo med, at jeg skal fortælle 8 ting om mig, så.. here goes:

  • Jeg er VILD med marcipan - Kunne spise det året rundt, og ville absolut gøre det, hvis bare ikke det var fordi, jeg er blevet allergisk overfor krom i fødevarer (Det er der meget af i bl.a. nødder, chokolade, rødvin og en masse andre gode sager) Øv øv øv..
  • Jeg har i mine "yngre" dage været  stewardesse, og fløjet for Maersk Air, som desværre ikke findes mere.
  • Jeg bryder mig overhovedet ikke om at stå på ski, (eller andet der ruller, skøjter eller glider under mine fødder for den sags skyld)
  • Da jeg skulle vælge en videregående uddannelse efter Gymnasiet/HF, søgte jeg både ind som sygeplejerske og på Hellerup Tekstil Akademi. 
  • Jeg blev gravid med mit første barn, kun 3 måneder efter jeg havde mødt min kæreste - Tja.. vi er stadig sammen, og nu har vi to! :-)
  • Syning og mine andre kreative syslerier er alle selvlært (Jeg kom jo desværre ikke ind på Tekstil akademiet, da jeg ikke var/er god til at tegne)
  • Rejste rundt i Israel, Thailand, Malaysia og Indonesien med én af mine bedste veninder, et halvt år da vi begge var 18 år (Tænk at jeg fik lov, tænker jeg nu...)!
  • Har sprunget Bungy Jump mange gange :-)
Det var 8 fra mig - sender legen videre til 8 andre, som jeg håber vil lege med:


KNUS B

7 kommentarer:

  1. Bungy jump!? Wauw respekt;)

    SvarSlet
  2. Årh wow jeg tænkte også bungy jump MANGE gange??? Vildt nok!

    SvarSlet
  3. Tillykke med det :)

    Sjovt og læse de små ting om andre :)

    SvarSlet
  4. Tack för awarden! Vilken fin blogg du har!

    SvarSlet
  5. Til lykke med din award! Den er helt velfortjent, for det mærkes her at du finder glæde ved at blogge!

    - Og tusind tak fordi du har sendt den videre til mig. Hurra!!!

    Helle.

    SvarSlet
  6. Hejsa..tak for awarden :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med EWARDEN, meget velfortjent,
    og så takker jeg da lige mange gange for at du har sendt den videre til mig...
    Men er på vej i seng, vinterferien er slut,
    så må finde på de 8 ting om mig, på et andet tidspunkt ;)

    SvarSlet