tirsdag den 12. april 2011

Luksus til mig...

Nu tænker du sikkert på en lækker creme, en ny taske, fint tøj, fede sko, kro ophold eller lign..... Tro mig -Det kunne jeg også SAGTENS bruge! ;-)
Men nej, jeg har såmænd "bare" været på sy-workshop hos Line i dag, og det er lidt af et logistisk puslespil at få til at gå op (med baby ud af døren til bestemt tidspunkt), mas med symaskine under bumlende barnevogn henover brostenene i regnvejr, og håb om en længe sovende baby. Derudover er det begrænset hvor meget jeg har nået at lave so far, men...det er bare så hyggeligt og dejligt! Føler det er en rigtig "treat" til mig.. Og det er det hele værd! :-)
Ville gerne vise jer hvad jeg har lavet, men er stadig ikke helt færdig, så det må vente liiiiidt endnu - men kan da vise jer stoffet... Og sige at det er noget til Sophia ;-)

Èn af mange ynglings Liberty´s prints..

Til gengæld har jeg efter weekendens dejlige solskinsvejr, skyndt mig at lave en solhat til Ella! (Havde så åbenbat ikke behøvet skynde mig SÅ meget, for har da slet ikke brug for den de her dage..

 Mere DEJLIGT Liberty... Kan slet ikke få nok af den her!

Den blev RIGTIG fin, men for lille desværre.. :-(
Klippede den, da jeg ventede hende - Så passer nok bedre en næsten nyfødt 0-3 mdr.
Øv..

Kram og god nat herfra
B




6 kommentarer:

  1. Æv, så må du i gang med opsprætteren og sætte en kile i, så hun kan komme til at bruge den. Den skal da i hvert fald ikke gå til spilde, for fin er den :)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Hvor fint. Er der nogen opskrift til solhatten? Hilsen Britt

    SvarSlet
  3. Den er meget fin! Ærgerligt den er for lille, men måske du får kreeret en ny?

    SvarSlet
  4. Lækkert med marapytta sykursus. I min verden er det også forkælelse. Glæder mig til at se hvad du får lavet. :) Solhatten er super fin, så det er virkelig ærgerligt den er for lille. Kan du ikke bruge den til en barselsgave?

    SvarSlet
  5. Jeg er lige lavet en pung i det øverste liberty, det er også favoritten her!
    Kh. Tenna

    SvarSlet
  6. Hejsa...
    Så er jeg her! har læst jeres søde kommentarer, men ikke haft tid nok til at skrive før nu :-)
    Ja, øv at den er for lille - tror også den bliver til en gave (alle får bare drenge for tiden), ellers solgt hvis muligt, for den er rigtig fin! Orker ikke sprætte op - vil hellere lave en ny ;-)
    Mønsteret Britt er fra Elsebeth Gynther, hvis du kender hende? Super model, som jeg har brugt rigtig meget :-)
    KNUS - Nu vil jeg se om jeg kan nå lidt..

    SvarSlet