mandag den 15. november 2010

Mere købt end kreeret... LOPPER

Ja, får desværre købt mere end jeg får lavet i øjeblikket.. og synes jeg har travlt med alt muligt, eller i hvertfald med at tænke på alt muligt. Blog-indlæg vrimler det med (i mit hoved altså), men ved godt at det ikke er det store der finder vej herind, og at jeg pt. nok ikke er den mest spændende blogger..
Øver mig i ikke at have dårlig samvittighed over det, og håber at der stadig er et par læsere tilbage, når jeg kommer lidt mere på banen igen ;-)
Men som sagt bliver der altså købt mere end der bliver syet i øjeblikket, og de sidste to weekender har jeg været på loppemarkeder, måske årets sidste!?

Se her hvad jeg fik slæbt med hjem 
(Til min kære kærestes store frustration! Vi arbejder pt. med at få ting UD af vores hjem - ikke ind. Men det er svært for mig, en process jeg arbejder på i slowmotion...)



Mester Jakel Dukketeater med 6 dukker

Askepot "Klæd ud-kjole"

Stof fra Bloomers - en fin nålepude og 4 meter brokadebånd

Klips-øreringe - til små piger der endnu ikke har hul i ørerne, men som frygtelig gerne vil være fin


Fin rød rund Södahl dug
En hel rulle skønt blomstret vintage tapet
Selve teatret...

Vintage børne klapstol - LOVE it!!!
En globus med lys i

Mere vintage tapet 

5 kommentarer:

  1. hold da op... du har jo været på shop-amok tur!

    SvarSlet
  2. ingen grund til dårlig samvittighed - det kan jo ikke bruges til noget positivt :) - glæd dig i stedet over - når der er tid til blogland - :)
    - mange dejlige sager du har indkøbt :)
    kh

    SvarSlet
  3. Aller først...ingen grund til dårlig samvittighed overhovedet!! Nogle gange har man bare mere tid og overskud end andre gange, og sådan er det bare...vi nyder bare at læse med når du lægger noget herind:-) Og jeg løber i hvertfald ingen steder:-)

    Secondly...hooold nu op, sikke nogle lækre ting du har fundet! Elsker bare det stof fra Bloomers, fik helt hjertebanken!! Og globussen med lys...og dukke teatret...ja jeg kunne blive ved!!!! Er lidt misundelig, jeg vil også gerne afsted på loppemarked igen...

    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Ja, væk med den dårlige samvittighed og blog når du lyster - det er jo din blog og jeg vil altid kigge med=) Her er smadder hyggeligt!

    Sikke en masse fine fund du har gjort dig og jeg kan kun sige, at min mand lider af samme syndrom når jeg kommer slæbende hjem med favnen fuld af ting;)
    Kh Mille

    SvarSlet
  5. Hej alle,
    Tak for jeres søde kommentarer :-) Er også VILDT glad for tingene, selvom der nok kom mere med hjem end hvad godt er ;-)
    Stoffet fra Bloomers er det bedste stofkup jeg længe har gjort, er aldrig så heldig derinde, men jeg var den første! Troede næsten ikke jeg kunne være så heldig :-)

    SvarSlet