søndag den 22. august 2010

Psst... skal du også være med?

Ja, vil næsten ikke dele nyheden, (da mine chancer for at vinde, jo så desværre bliver endnu mindre, end de allerede er) men.. Helle fra "En fugl i hånden" har den lækreste give-away kørende!
Onsdag d. 1 September udlodes 6 skønne stofpakker med retrolækkerier..
Jeg drømmer allerede om alt det fine de kunne blive til.


Jeg drømmer videre, mens jeg desperat leder efter mit kamera, så jeg kan få lagt billeder af min smukke store pige, ude i den silende regn med bare ben, sommerkjole og gummistøvler... OG mit sidste nye lille krea-projekt, som jeg selvfølgelig også gerne vil dele med jer, nu hvor det ENDELIGT er færdigt ;-)

Kram og zzzZZZ fra Barbara (der har været alene på skansen med pigerne hele dagen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar