lørdag den 15. januar 2011

RIO

Hvem gad ikke godt være i RIO? 

Ja jeg gad godt, men desværre er det ikke mig der er dér - det er min kæreste!!! 
12 lange dage uden mig og pigerne - synes helt ærligt at det lidt tarveligt, og har ret ondt af mig selv.. :-)
Mens jeg knokler rundt i slud og sjap, henter og bringer, skifter ble, handler, moser og ammer og laver mad, rydder op og gør rent, leger og putter, ja, så holder han ferie på den anden side af jorden! 
(Prøv at gæt hvem der trænger allermest til ferie?!)
Nå, men, altså... Derfor står bloggen bomstille, og har gjort det lidt tid - er virkelig ked af det, men lover at jeg snart vender stærkt tilbage! Overskuddet er der bare ikke lige pt., her gælder det om ren overlevelse i en kold, våd og trist januar måned, hvor husholdningen kører på lavbudget og god fantasi, og hvor hjælp fra venner og familie, er det, der gør at det hele bliver bare en lille smule tåleligt..

Så, så fik jeg lige det ud.. Sorry.. Næste indlæg bliver mere positivt og vil bære præg af noget krea, som jo er det, det i virkeligheden skal handle om her i mit univers ;-)

Stort kram og god weekend fra græsenken, som prøver at være misundelig på "den sunde" måde :-)

5 kommentarer:

  1. ÅHHHH I feel so sorry. Håber du overlever de 14 dage mutters alene, mon ikke det giver noget kvalitid til tid som pay back når han er hjemme?
    Synes det er fantastisk at der gives plads til sådanne ting i forhold med børn. Det er sundt - men HÅRDT.

    SvarSlet
  2. Øv da osse! Kan godt forstå din frustration. Håber han betaler lidt tilbage, når han kommer hjem igen.

    SvarSlet
  3. Åh hvor jeg ved hvordan du har det.
    Kom forbi en dag og få en kop kaffe(Den af den gode slags)Jeg bor så tæt og du skal være hjertelig velkommen.
    Kh Jeannet

    SvarSlet
  4. Åh hvor er det også strengt. Det er godt nok længe at stå med det hele selv, mens han nyder varmen og fede oplevelser. Du skal nok klare det.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  5. Hej... søde søde blogkvinder! :-)
    Tak for jeres dejlige kommentarer, det varmer og hjælper en del ;-)
    De første dage var hårde, men så blev det faktisk nemmere, og til trods for lidt små-bump på vejen, må jeg sige at det går helt udemærket! Nu er der nedtælling, han kommer i morgen aften, så KUN én hel dag mere med det hele selv..
    Håber han har nydt det, for han får ikke lov igen.. Ha ha ha! Og ja, håber også han er fyldt med energi, så han er klar til at tage fat (Og jeg kan få et laaaangt bad!) + har en KÆMPE gave med!
    Tak Jeannet! Hvor er du sød.. kan være jeg tager dig på ordet én dag, ville være rigtig hyggeligt! :-)
    Kram og god torsdag aften B

    SvarSlet