lørdag den 4. december 2010

Jule-krea-hygge-blog-træf

i morgen hos Tine! Ih, altså hvor jeg glæder mig til at se nogle af jer skønne damer i "virkeligheden" :-)


Sidder her og tænker over hvad pokker jeg skal tage med og hvad jeg skal lave og om jeg overhovedet får lavet noget! Skal jo denne her lille basse-pige med..

Mit vigtigste mål er dog at hygge mig, og DET kan jeg i hvertfald :-) Resten må være bonus..
Skal have en hjemmelavet krea-gave med, og vil jo ikke røbe hvad det er, men det her smukke papir/tapet indgår, resten må I evt. se senere..

Børnene sover, manden er ude til sin første julefrokost, så nu vil jeg tage et bad (ingen tørshampo)
og lede i kasser og gemmer efter fint papir og stof, som jeg kan lege og evt. bytte med i morgen.
Ha en god aften!


5 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det bare hyggeligt! Hvorfor dog har jeg først set det her aftenen før???
    Er sikker på I får nogle skønne timer med krea, hygge, jule, blogtræf:)

    SvarSlet
  2. Hej Barbara
    Jeg glæder mig altså også rigtig meget . Sidder selv netop nu og laver min pakke færdig..
    vi ses.
    kh Tine

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig også!
    Kærlig hilsen Anne, der prøvesmager muffins...

    SvarSlet
  4. Hej Barbara
    Tusind tak for sidst. Det var bare så hyggeligt at møde både dig og Ella (hvor er hun bare lækker!). Og dejlig bonus ved arrangementet var jo også at opdage blogs jeg ikke kendte i forvejen. Skønt!

    SvarSlet
  5. Sikke en lækker blog du har her...ved ikke lige hvordan jeg er gået glip af den :-)

    K.H June.

    SvarSlet