tirsdag den 9. november 2010

I dag skal det handle om

hende her!
Det gør det nu hver dag, men i dag skal vi i mødregruppe, og det er altid hyggeligt, så det glæder vi os til ;-)
I dag er vi flyttet ud af hjemlige omgivelser og har aftalt at mødes på Tante T hvor vi skal fylde nogle bløde sofaer ud med babyer og udstyr, drikke en masse te og kaffe og sidst men ikke mindst - spise kage!

(Billede lånt fra Tante T´s hjemmeside)

Med mig vil jeg (blandt tusind andre ting i min pusletaske) tage det her nye stykke dejlige legetøj
med til Ella. 
Den lille franske giraf Sophie i naturgummi - hun ELSKER den :-)

Ha en rigtig dejlig dag..

2 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig dag..glæder mig til at møde dig/Jer hos Tine 5. dec.
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Hej Mia,
    Det var det og det skal det nok også blive d. 5 dec. - glæder mig også :-)

    Knus B

    SvarSlet