fredag den 17. september 2010

Ynglingsbutik No.1

Min det er..




Og nu ville jeg bare lige fortælle at de (endelig) har fået sig en hjemmeside (hvorfra jeg har tilladt mig at låne billederne). 
Desværre ikke med salg, men så kan man da i det mindste se og læse lidt om de SKØNNE ting og sager de har. 




Kan simpelthen ikke sige nok x, hvor skønt et koncept det er de kører, og har ikke noget sted set en butik lignende! 
For kreative sjæle med hang til nostalgi og farver og retro har de samlet det bedste af alting! 
Kender du ikke butikken eller er du blevet nysgerrig, så kig med HER 


Kram (og savl) herfra ;-)



2 kommentarer:

  1. Ihh, hvem der da bare havde sådan en butik i nærheden :)

    SvarSlet
  2. Jeg har stadig ikke været derude! Nu må jeg altså snart tage mig sammen;) Sikke lækre ting de viser på billederne - det må være svært ikke at købe hele butikken!

    SvarSlet