onsdag den 8. september 2010

Jeg er i gang....

Når man har været lidt "væk" fra bloggen og kreasyslerne, kan det nogengange være lidt svært at få taget hul på det igen. Selvom det er dejligt at sidde og følge med i alle jer andres fine sager der bliver til i flæng, så kan det også nærmest overmande én med hvor håbøst lidt man selv har tid til!
Så først af alt - Tak for alle jeres søde kommentarer, det er lige præcis det, der gør at man får blod på tanden med at komme igang med nye krea projekter og blogning deraf igen :-)
Og selvom det går meget langsomt her, så vil jeg bare hilse og sige at jeg ER i gang!

Glæder mig bare til det bliver mere, ved jo at det kommer igen .. en dag ;-)

Faktisk er det sådan at jeg midt i denne "lav-kreative-periode" overvejer at lave lidt til salg. Så er ved at oprette en lille blogbutik, og I vil høre nærmere når jeg er længere med projektet ;-) Om ikke andet så er det også en kickstarter til mig selv! Ha ha ...

Der skal jo noget i butikken og mit hoved myldrer med idéer, men først og fremmest vil jeg lave lidt klassikere, og er i øjeblikket  igang med at klippe ud til patchwork baby-sengetøj :-)


Desværre kommer de fine farver ikke helt til deres ret, da mit kamera overbelyser lidt, men men, det skal nok blive godt.

Ud over en masse klipperi, så bliver det også til en masse købt glæde, med det mener jeg alt hvad der kan støves op på mine mange gåture med barnevognen :-)
Har været på en del loppemarkeder, hvor jeg for en gangs skyld har kigget lidt efter noget tøj TIL MIG, men et par andre småting er det også blevet til.
Bla. den her dejlige taske:
Fint fint stof vævet i Nord Thailand

Og det her skønne gamle dynebetræk... Elsker den himmelblå farve!

En postholder i emalje fra Housedokter

Og en sød lille emaljebakke med hjerter til Sophia´s legekøkken

Nu kommer der Desperate Housewifes om lidt, og sådan én er jeg selv, så det skal jeg se! :-)
Kan I have det godt allesammen!
Kram B

1 kommentar:

  1. Ih ja et dejligt dynebetræk! Den helt rigtige nostalgiske stil.
    Jeg har også lige selv slugt Desperate råt ;o)
    Mvh. Ida

    SvarSlet