lørdag den 28. august 2010

Sidegadefest i Saxogade


I dag har jeg været til loppemarked og gadefest. Det var virkelig godt! 
Dejligt vejr, rigtig god musik, mad, super spændende loppeboder, liv og glade dage.
Fik ikke solgt det store, og fik også brugt lidt penge (gik vist næsten lige op!), men hyggeligt var det, og så fik jeg da ryddet lidt op.



Hurra for Vesterbro, siger jeg bare! 
Hvor jeg dog bare elsker den mangfoldighed der hersker her.
Her er der plads til alle, og jeg kunne ikke forestille mig at bo nogen andre steder end her!




Lidt herligt brunt retro stof fandt jeg sørme også, tilmed i boden lige ved siden af! Hvor er jeg bare heldig..:-)
Nå, nu er jeg helt kvast.. men børnene sover, sååå skal jeg tage et bad, tage opvasken, eller kigge på dukkehus, loppefund eller stof inden jeg selv dratter om??? (Ud fra mit ret så fedtede hår at dømme, må jeg vist hellere prioritere badet!) :-) 
Hm.. skal vist ikke overveje det for længe, for så når jeg vist ingen af delene! zzZZ ;-)

God aften fra Barbara

2 kommentarer:

  1. Hej Barbara
    Gud hvor er jeg dog rørende enig med dig. Vesterbro er bare det bedste sted at bo, jeg ELSKER det også. Missede desværre sidegadefesten pga andre planer men øv hvor jeg ærger mig nu.
    Nå men det var bare lige et lille hej fra en anden vesterbroborger.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Vesterbro er nemlig bare et godt sted:) Jeg glemte helt at smutte fordi Saxogade - det kunne ellers have været hyggeligt at møde dig der!

    SvarSlet