torsdag den 27. maj 2010

Kopiering - nej tak

God morgen

Har lige set at Camilla har valgt at sætte labels på sine billeder for at forebygge kopiering- rigtig god ide! :-) Overvejer at gøre det samme.. I mellemtiden har jeg i hvertfald valgt at indsætte følgende tekst, lånt fra Mette (Camilla & Christina)

"Alt materiale på denne blog er min ejendom og må ikke kopieres til hverken privat eller kommercielt brug. Overtrædelse heraf vil i grove tilfælde medføre politianmeldelse."


Nu tilbage til barselsgaveproduktionen! Igår da jeg var på barselsbesøg fik jeg nemlig et opkald om at min anden veninde OGSÅ havde født SIN lille pige igår morges!!! Så lige pludselig fik jeg travlt, og igen i dag står den på barselsbesøg - jubii... 


Velkommen til verden til begge de små prinsesser og tillykke til de stolte nye forældre!
PS: Sidste barselsgave er lavet, men venter lige med at vise den, til den er givet ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar