tirsdag den 25. maj 2010

Hurtig blogleg på vej ud af døren..

Anne fra Apfelstrudel taggede mig i denne hyggelige blogleg, for ja... lidt for lang tid siden. :-(
Sorry, men vi har været syge og haft en lidt kedelig pinse, så først nu er jeg lidt på banen igen ;-)

Here comes:

Morgenes nedtur var at vi kom lidt for sent til en akut lægetid -  fy fy skamme, det gør man ikke, men det hele gik nu alligevel, og vi fejlede ikke noget alvorligt ;-) Så vi hoster videre og venter virusén ud.

Udenfor mit vindue ser vejret mærlekigt ud, tror ikke helt det kan bestemme sig til hvad det skal være?

I mit fjernsyn kører skiftevis Voice, MTV & VHR for fuld drøn! Har lige danset den sidste "sexy-dans" rundt i stuen, inden jeg må slukke og ud af døren og hente min dejlige troldepige fra børnehave.


Jeg vil til at høre  min hoveddør smække efter mig

Mit tøj en skøn sort lycrakjole med store rosa blomster på, som min veninde syede til sig selv da hun var gravid for længe siden - Har lånt den før, den er dejlig mør, jeg kan være i den og se nogenlunde ud, og jeg elsker den! 

Sorte strømpebukser og en rosa cardigan.

I dag skal jeg nå at købe lidt ind inden vi skal til lege/spise aftale hos min gamle mødregruppe.

Men jeg vil hellere sidde lidt længere i sofaen med computeren på skødet, for nu regner det også :-(

I vindueskarmen står en masse lysestager &  sjove billedrammer 


Weekenden skal gå med aner det ikke, og det er dejligt! Godt selskab, familiehygge og måske et godt loppemarked, håber jeg :-)

Morgenens optur at vi fik tid hos lægen, og at jeg også har haft tid at hygge, bage en hurtig gulerodskage og lave lidt krea.. Og så har min Daddy fødselsdag!


Dette billede har I aldrig set





Det er rigtig gammelt, og forestiller min engelske far på hans 5 års fødselsdag, tror jeg - 60 år siden i dag!

Han er nr. 3 fra venstre og pigen der står op ved siden af, er min faster :-) Har desværre måtte nøjes med at sende mail og kort til ham, da han bor i Hong Kong i dag.. Snart flytter han tilbage til England, og jeg glæder mig til at have ham lidt tættere på igen.


Happy Birthday Daddy..

Jeg sender stafetten videre til:  Mie & Didde håber I vil lege med..?


Et travlt kram B






























1 kommentar:

  1. Ja, hvad skete der lige for det der regn-/haglvejr!?
    Cool billede af din far - og stort tillykke med ham:)
    Kh Anne

    SvarSlet