tirsdag den 6. april 2010

Tapet fetish..

ELSKER tapet.. hvilket man ikke er tvivl om, hvis man ser mit hjem ;-)
Har faktisk tapet i ALLE rum, undtagen køkkenet - men overvejer det da kraftigt!

Tapet på badeværeslet:



Det dejlige Hummingbird tapet - har også plantet en rest af det inde i et indhak vi har (slags kosteskab) med støvsuger, strygebræt osv.









Tapet i gangen:





















Tapetet i vores stue:
Jeg er vild med farver, men her måtte jeg gå lidt på kompromis med min kæreste, da der også gerne må være plads til ham..

Det her billede er desuden fra da vi skulle tage salgsbilleder af lejligheden, derfor er mange nipsting og farver fjernet. Der er under normale forhold sneget masser af farverige puder mm. ind ;-)






Tapet i Sophias værelse:














Det her tapet er bare hvidt, men med struktur.
Det hang først bag ved vores seng, da vi havde soveværelse i det her rum. Men nu danner det ramme om en lille lege plads, hvorpå der hænger masser af farverige hylder, billeder og en bemalet tallerkenrække med børnebøger i..

Tapet i vores soveværelse:














Det er lidt kitsch det her (m. guld og glimmer).. farven ved siden af er farven på væggen! :-)
Idéen var et sådan lidt marrokansk tema..det er ret hyggeligt, men er aldrig blevet helt færdig med projektet, men det er plan nr. 1 inden fødselen. Så når jeg er klar med det, så kommer der flere billeder ;-)


Så er der jo div. skabe og møbler med tapet, men det må blive en anden gang...
Det her var væggene - so far :-)


Nu til symaskinen og posthuset, inden dagen er forbi!


Kram B

4 kommentarer:

  1. Hej der Barbara! :)

    Tak for din søde besked på min blog.

    Liiiige mht mit laouyt og de tre spalter. Jeg har nemlig lige fået det ændret. Det er nogle html koder du sætter ind i dit laouyt.
    Her er linket: http://www.bloggerbuster.com/2007/07/create-three-column-blogger-template.html

    kh Sarah

    SvarSlet
  2. Hej Sarah,
    Tusind tak!
    Det må prøves ved næste ledige lejlighed - Tak... ;-)

    SvarSlet
  3. Hei, hvor har du fått tak i hummingbird tapeten? Hva heter den? Fantastisk!!

    SvarSlet
  4. Hej, dit fine guld brokade glitter tapet er sør´me sejt, hvad hedder det og hvor har du købt det?

    SvarSlet