fredag den 23. april 2010

Dejlig pakke med posten.. + tapet links!

Ovenpå al min oprydning i dag, var det dejlig opmuntrende at opdage at posten havde været med en pakke! Havde næsten glemt det, men har købt lidt dejligt stof af Gitte Davidsen som har haft stof til salg hos Malene fra Kreakriller . Det allerbedste var næsten at postbudet var så sød at ligge pakken ved siden af postkassen - den kunne ikke komme i, normalt så tager de den jo med igen, og så må man vente til næste dag og så er det en selvhenter på nærmeste posthus eller lign. 
Tak for det postmand Per! :-)


Lige lidt mere stof, som min veninde har smidt forbi, og bestilt to små EG solhatte til sin søn Willie i.
Jeg synes det er rigtig sødt, og glæder mig til at gå i gang med dem, så han kan være fin og uskoldet i nakken, når han snart skal med mor og far til Mallorca :-)



Lige på falderebet (zzZZ..) må lige dele de her to dejlige sider med tapet , jeg har fået anbefalet af en veninde for nylig (smider links´ne ned i min link-liste nederst på bloggen). 
Har selv lige bestilt et par ruller - gisp.. Det var gode priser, men man ved jo aldrig hvad det løber op i med moms og porto osv...
Hvis det bliver for dyrt, kan det være jeg må sælge lidt ud herinde på et tidspunkt. ;-)

http://www.swiet.be/
http://www.vintagewallpapers.be/

Nå, nu vil jeg tage min hoppende/sparkende mave med ind i seng, og glæde mig til en weekend i familiens tegn! Hvis vejret er godt, måske lidt loppemarked? :-) 
Vi ses forhåbentlig snart igen..


God nat God nat..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar