torsdag den 13. oktober 2011

BUTIKKEN

Butikken som jeg åbner i November - kommer til at hedde: 

VINTAGE KIDS 
Copenhagen

Og vil som den eneste i København sælge 2nd hand vintage tøj til børn i alderen (ca.) 1-8 år.
Butikken er beliggende hyggeligt og centralt på Vesterbro i København. Tøjet er nøje udvalgt og i rigtig god stand til trods for alderen - priserne vil være både rimelige og billige, hvilket jeg synes er en vigtig ting. Det skal være for alle. 

Bag butikken vil jeg komme til at have syværksted/værksted, hvor jeg vil kreere både tøj, ting og møbler i samme ånd, ved siden af som noget ekstra. 
Derudover vil der på skift blive præsenteret andre kreative designeres/bloggeres bud på retro/vintage-inspirerede lækkerier, sådan at der altid ved siden af tøjet, vil være noget nyt og spændende at kigge på, og ikke mindst købe! ;-)

SÅ GLÆD JER!!!

Det hele er meget spændende.. og jeg knokler derudaf for at få det hele på plads inden åbning i starten af November, men... med et kæmpe stort smil på læben!


Kærlig Hilsen B

13 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye butik. Jeg vil helt sikkert kigge forbi, når jeg kommer forbi staden:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare spændende Barbara!! Glæder mig til at kigge forbi!!

    KH

    SvarSlet
  3. Det lyder da bare helt enormt spændende! Glæder mig til at se og læse mere :)

    SvarSlet
  4. Tillykke Barbara og held og lykke med projektet... Jeg kigger helt sikkert også forbi en dag.. Håber der kommer billeder på bloggen?
    Kh Mia

    SvarSlet
  5. Wow Barbara!!! Jeg tager sku hatten af. Hvor er det sejt og modigt og hvor er der vigtigt at forfølge sin drøm. Tillykke med den mulighed - det er stort.
    Glææææææder mig til at komme forbi og sige hej når du åbner. Jeg er jo ved at dø af nysgerrighed.....hvor mon det er på Vesterbro??
    God dag
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Wow det lyder rigtig spændende :-)

    SvarSlet
  7. Hvor sejt Barbara!! Held & Lykke med det - glæder mig til at besøge din butik ;-)

    SvarSlet
  8. Spændende med en ny butik - Tillykke! Glæder mig til at se og høre mere :)

    SvarSlet
  9. I skal alle være så velkomne! :-)
    Adressen er/bliver: Enghave Plads nr. 17, men til de nysgerrige før November måned, må jeg skuffe med at der stadig er plastik på ruden. Går dog og pukler dernede, så banker du på ruden og jeg er der, må gerne stikke hovedet ind ;-)

    SvarSlet
  10. Hej Barbara
    Lyder virkelig spændende og vil helt sikkert se forbi når du får åbnet.
    Kunne bare ikke lade være med at tænke, at det må være vildt svært, at finde vintage tøj til børn og slet ikke så meget, at man kan fylde en butik ;-) jeg har faktisk slet ikke set et eneste sæt vintage tøj i de mange genbrugs butikker jeg har været i, i mange mange år. Så det må have været et kæmpe arbejde og må komme til at blive et kæmpe arbejde for dig.
    Håber på det bedste for dig og din biks, mange år frem.
    Kærlig hilsen Mette

    SvarSlet
  11. Hej Barbara. Tillykke med din nye butik. Det lyder som et rigtig spændende projekt. Held og lykke. Hilsen Anne ( og Andrea)

    SvarSlet
  12. Hej Barbara. Stort tillykke med det store spring - hvor er det fedt. Jeg vil helt sikkert komme og hilse på:-) Kh Kristine

    SvarSlet
  13. Ej en fin blog, og så opdager jeg at du også har en sej butik, som jeg snarest må forbi!

    SvarSlet