lørdag den 17. september 2011

BALLET


Min lille-store pige, der fylder 5 år (OMG) i næste måned, starter i morgen formiddag til ballet!
Synes ikke det er længe siden, jeg måtte droppe en "Se-vild-med-dans-og-hygge-fredag" med en god veninde, fordi jeg i stedet var på vej i en taxa til Rigshospitalet med veer og MEGET røde kinder, ind for at  bringe den lille smuksak til verden! 

Og nu skal hun til sin føste ballet-time...

Synes det er lidt vildt..
Hun har snakket om det et stykke tid, så nu er der altså betalt for sæsonen (av av), købt et par "ballet"- dragte i H&M, og så må vi om det er noget - eller om det efter få minutter ser sådan her ud.. ;-)


Jeg er spændt! Desværre er det farmand der skal følge hende, da jeg skal på arbejde :-( 
Hvilket minder mig om at jeg hellere må hoppe i seng nu!

God lørdag aften og Nat nat her fra

OBS: Billederne er lånt ;-)

2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at høre, hvordan det er gået smuksakken til ballet:)

    SvarSlet
  2. Ja, det bliver da spændende!! :)

    SvarSlet