lørdag den 25. juni 2011

E


for Ella..
Som lige er startet i vuggestue, men som jeg desværre allerede har hjemme syg og forkølet med feber - igen.. :-(
Tror hun er en lille febermagnet, der skal ingenting til, og når hun har feber er jeg i det højeste beredskab, fordi hun også meget let får FEBERKRAMPE, og det er bare ikke sjovt.

Nå, men på hendes plads hænger i hvertfald dette fine stofnet klar - min første af slagsen, og rimelig vellykket hvis jeg selv skal sige det. ;-)


Navnet Ella B (B - fordi hun er nr. 2 Ella på hendes stue) har jeg bare strøget på
Indeni er posen foret med samme blomsterede stof som navn og hanke er lavet i.
Hjertestoffet er en kraftig kanvas-agtig bomuld, som jeg købte 2 meter af som dug, i vinters i min ynglingsbutik i Malmø - LAGERHAUS



Et STORT og varmt velkommen til de sidste nye læsere der lige så stille er trillet herind forresten.. DEJLIGT!

Nu vil jeg hoppe ind under dynen til min store pige og min lille varme feber-baby - igen..
Vi har været alene i dag, da farmand skulle på arbejde, og med den ene syg, har det været en lang, og hård men heldigvis også hyggelig dag, som dog resulterede i at mor faldt i søvn da de skulle puttes (!)
Er lige vågnet op til et bombet hjem, men lader altså det meste stå/ligge/flyde, skriver i stedet det her indlæg, putter blommekagen i køleskabet, og børster mine tænder.


Ja...Blommekagen her - fik jeg lavet med Sophia, midt i kaos! Fatter det ikke, for det ligner altså ikke mig. Men det lykkes os faktisk at fremtrylle en sådan lækker sag, ud af en bakke halvsure blommer fra Netto, og hvad vi ellers havde i køleskabet. Opskriften fandt jeg HER

Nat nat og fortsat god weekend og KRAM
B

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et skønt net du har fået lavet dig - Og ja opstart i børnehave eller vuggestue, kan være en hård omgang, med konstante baktusse angreb af den eller den anden slags. God bedring til den lille og håber hun slipper let igennem opstarten:-)

    SvarSlet
  2. Og hvorfor kom kagen i køleskabet? Den skulle da have været spist mens den var helt nybagt;-) Eller det er nok bare mig der er et kageøre;-)
    Jeg håber at Ella er blevet rask igen!

    SvarSlet