onsdag den 16. marts 2011

Mens jeg venter på min ynglingsserie

Desperate Housewifes - så vil jeg lige dele lidt af min dag med jer :-)

Det startede med at denne fine lampe på Sophias værelse pludselig ikke virkede :-(


Jeg er helt vild med den, så det kunne jeg slet ikke ha, så den ville jeg ind og aflevere i forretningen.
Når nu man alligevel er på Østerbro, så er der et par steder der lige må rundes, og selv om jeg virkelig prøvede at styre mig.. ja, så blev det alligevel til "lidt" (måske mere om det en anden gang) ;-)
Men det har været en skøn "udflugt" til Østerbro, og min lille Ella klarede det så fint i hhv. vogn og bæresele.


På vej hjem lagde vi vejen forbi Lisbeth, den kære dame, som er så sød at strikke fine ting for mig, da jeg bilder mig ind, at det kan jeg ikke selv finde ud af.

Fik afleveret de her to lækre ruller alpaca garn med opskrift på en lille strikket babyvest, samt et par fine knapper - fordi jeg ikke helt kunne beslutte mig for hvilken farve. Neongul eller pudderfarvet?
Selve garnet er sådan en vintage pastel mintgrøn - uhm.. Havde lyst at spise det! :-)


Alt købt (på gårsdagens gåtur) som nemlig indeholdt en tur forbi Garniture på Frederiksberg og som endte i Frederiksberg Have ;-)
Resultatet skal selvfølgelig vises frem her, når den tid kommer!
God onsdag aften
B

5 kommentarer:

  1. Desperate er også min yndlingsserie;) Sikke stor Ella er blevet! Og hvor er det en fin farve garn, du har købt!

    SvarSlet
  2. Lampen er fin - hvor er den fra???
    Sikke stor lille Ella er blevet - så fint hun sidder dér i prikker!
    Ej altså jeg har lige fået mig en strikke-ven som i en som elsker at strikke og som er rigtig god til det, så nu skal jeg bare have købt ind og afleveret!!! Det er en god deal! FOr jeg kan heller ikke lære det der strikning;)
    Garnet ser lækkert ud og jeg ville heller ikke kunne vælge knapperne?!?!

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig lovende ud. Elsker farven på garnet og skulle jeg vælge knapperne ville jeg også være noget vægelsindet...de passer lige godt på hver sin måde. Glæder mig til at se det endelige resultat.

    SvarSlet
  4. Altså søde Barbara, jeg hæfter mig mest ved de billeder af en skøøøøn lille lilla pige i en barnevogn! Åh hvor er hun da bare fortryllende, sikke et smil...hun smiler jo med hele ansigtet!

    Hvor er hun bare dejlig, hun går da lige i hjertekulen:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  5. Hej.. Ja, GLÆDER MIG også til resultatet af det lækre garn! Den gule knap ser super lækker og frisk ud op af den støvede pastel, men passer måske ikke så godt til andre ting. Den anden passer rigtig godt, men er måske lidt for oplagt/kedelig - Hm.. Det bliver op til Lisbeth at vælge ;-) Tak for søde komplimenter til Ella - hun er så elskelig og sød og lækker.. Ville ønske I ku opleve hende "live" :-) Lampen er købt i en butik på Østerbro der hedder " Den Blå ballon" skøn lille biks - med lækkert 2nd hand børnetøj i baglokalet! Købte bla. Et lækkert sæt nattøj fra Room Seven til Sophia til 150 kr. Det er RIGTIG fint ;-) knus til jer.. Vil se om jeg kan få lidt symaskinetid i aften?

    SvarSlet