mandag den 14. februar 2011

Må jeg præsentere mine...

Ufærdige projekter


  1. En lille hylde fundet .. i storskrald faktisk, som jeg vil give en gang pang-maling
  2. En masse fine baby- og børnebøjler, som jeg tænkte skulle males og tapetseres
  3. Et sættekassehus fundet i Søstrene Grene - skal males og tapetseres.. Surprice! :-)
  4. Et lille karlekammer møbel (Bruges pt. som sengebord), hvis træbordplade skal males og beklædes med mosaik
  5. Højstol som trænger til en ny gang maling - i en anden farve
  6. To (ud af de mindst ti) monteringspuder, der ligger rundt omkring i vores hjem, der mangler et fint betræk
  7. Nogle hylder i et hjørne af køkkenet, som skal males hvide og hænges op over vores seng i soveværelset.
  8. Et stykke væg i køkkenet, bag min "sy-plads" som pt. står med en stribe tavlelak på, men som trænger til en voldsom make-over
  9. Et gammelt syskrin fundet på loppemarked, planen var at tapetsere det med fint papir
  10. En lille konservesdåse i Sophias legekøkken, som det også var planen skulle have lidt fint papir på.
Det var bare et lille udpluk af de ting der står rundt omkring og kalder på at blive gjort fine og færdige.. Ja, der er vist rigeligt at gå i gang med, hvis jeg skulle komme til at kede mig! (Hvilket jeg nu næsten aldrig gør) ;-)
Nu er de delt med jer - så kan det være at det kan motivere mig til at få smøget ærmerne op, og komme igang..

Kram og god Valentines Dag 


4 kommentarer:

  1. Rart at vide at man ikke er den eneste, med ufærdige projekter;)

    SvarSlet
  2. Sikke en masse dejlige projekter, glæder mig til at se resultaterne :)

    SvarSlet
  3. Ja, ikke... Nogengange skal man også vise det ufine og knapt så perfekte frem, og når man tager et kig rundt i min lejlighed, findes masser af den slags. Ovenstående er bare en smule af det, deri er jo slet ikke medregnet alle de ufærdige syprojekter mv..
    Ja, nu må jeg se at komme igang, så jeg kan præsentere nogle fine resultater ;-)

    Knus til jer og tak for kommentarer :-)

    SvarSlet
  4. Hæ, hvor er det sjovt - har en nogenlunde identisk projektliste herhjemme. Skøn, skøn blog:-) Kh K

    SvarSlet