søndag den 7. november 2010

Når man nu ikke hækler selv...

Så er det godt at der findes Føtex!




Fandt dem forrige uge, inden de overhovedet var kommet på hylderne.. hjalp nærmest ekspedienten med at hive dem ud af kassen! ;-) 
(Det var en helt ung pige, der vist ikke helt delte min begejstring for sådanne hæklede skønheder Mærkelig "dame" tror jeg hun tænkte.. ;-)
Ih.. hvor fine de er, og med det lille ophæng, kan de både pynte på juletræ, eller leges med i legekøkkenet.

Meeen det var ikke de eneste cupcakes, der røg med hjem
Jule-kugle-cupcakes

Og så denne smukke påfugl 
(Som desværre gik itu, lige som jeg tog den ud af æsken ;-( Øv, må ned og se om jeg er heldig at finde én til)


Mht. juleri og julepynt og julestemning.. Så er jeg vist lidt "behind" herinde, MEN MEN har en plan om at finde æskerne med julepynt frem i næste uge, og glæder mig efterhånden til gensynet! 
Bliver altid helt overrasket over hvad der er, for glemmer det jo i løbet af året :-)
Har jo en masse, men lidt nyt hvert år det skal der til, synes jeg. 
Håber at det kan blive til noget hjemmekreeret med min "store"pige, det er hygge og det, som det jo i bund og grund handler om. Sidst men ikke mindst, så håber jeg at blive topmotiveret og i rigtig jule-gear, når jeg d. 5 dec. skal til julehygge-krea hos Tine!

Den seneste tid er gået med at finde kalendergaver til Sophia, mangler kun et par stykker, men mere om det i et andet indlæg.

Hallehøjsa derude.. 

2 kommentarer:

  1. Hei, i dag fant jeg bloggen din, sååå fin den er. Her legger jeg meg til som følger. Kikk gjerne inn til meg på bloggbesøk om du har lyst, legger du igjen en kommentar blir jeg hoppende glad. Så fine cupcakes, skulle ønske vi hadde Føtex her i Norge;)) Ha en fin søndag videre.

    SvarSlet
  2. Skønne sager du har fået med dig hjem. Jeg kom desværre for sent efter det:( Krydser fingre for de måske får en ny sending hjem eller at Rema/Netto kommer med lignende varer.

    SvarSlet