torsdag den 1. april 2010

Change-away, gavevandring, en quiltet patchwork jakke og.. en VINDER!

Nå, så er lejligheden opryddet/rengjort og fremvist! Så er det overstået (dejligt..) og vi kan slappe af :-)

GAVEVANDRINGSLEG:
 Jeg har modtaget en SKØN og super kreativ gave fra Malene ! En stofbetrukket plade til ørestiks til ophæng + et par fine lyseblå prikkede ørestiks!  Ih.. det er jeg vel nok glad for, det er liiiige mig - tusind tak :-) Eneste problem er at jeg fortsat mangler deltagere at sende gaver videre til.... Anyone??? :-)


CHANGE-AWAY: 
Så har jeg med samme Malene , byttet lidt fint stof.. Her er hvad jeg var heldig at få mig:




FORÅRSJAKKE: 
Det er forårsjakketid - sidst jeg gav mig i kast med en jakke var i efteråret 2009, hvor jeg til Sophia lavede denne røde quiltede patchwork-jakke af møbelvelour, stofbetrukne knapper og bomulds stof m.jordbær i inderforet. Sophia har desværre aldrig været helt pjattet med at have den på :-( 
Måske fordi hun selv har svært ved at knappe den..  Øv, for den er superfin!




Hm... Jeg giver nu ikke op, næste projekt (håber det kan blive i løbet af påsken) bliver den her jakke- model med hætte. Vil lave den i lyselilla prikket babyfløjl evt. m. lidt applikationer :-)




Åh, ja... Og så det som mange af jer måske har ventet på...

VINDER af min GIVE-AWAY:
Vinderen blev udtrukket af selveste Sophia, og til trods for at der ikke er fotodokumentation af selve udtrækningen, kan jeg bekræfte at det foregik på ærligste vis.

Den heldige blev:

Tillykke Lisa! :-) 
Hvis du er sød at skrive din adresse i en mail til mig, så sender jeg dig dine Liberty ørestiks snarest muligt :-)


PS: Det er IKKE en aprilsnar..... ;-)

12 kommentarer:

  1. Har du læst indlægget hos Lise (fillesblogballade.blogspot.com) ? hun har en god idé mht. de her gavevandringer:-)
    Og fiiin jakke:-)

    SvarSlet
  2. tillykke til den heldige :)

    Hej Barbara. ville høre om den fine elefant du har i dit top billed er en du har købt sådan eller om den er hjemmesyet?

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Hej Gry,
    Ej hvor dejligt.. tror jeg fluks adopterer den idé, det var da MEGET mere optimalt og langt mindre stressende! :-)
    Og tak for komplimentet :-) Godt jeg skal have en pige mere, så kan det være jeg kan lokke hende i den - der ligger alligevel lidt arbejde i ;-)

    Hej Sara,
    Du er ikke den første der spørger.. Og nej desværre er det ikke home-made. Det er en unika produktion lavet af designeren Andreas Linzner. Har købt den i HAY Cph. Ville ønske man kunne lave lign. selv.

    Kram fra Barbara

    SvarSlet
  4. Hej Barbara.

    56 Frotte stoffet måler 128 i bredden, så ønsker du stadig 1 meter.? :)

    Send mig en mail

    bournonvillehansen.sara@gmail.com

    Kh sara

    SvarSlet
  5. Hej Barbara. Er glad for, at du kan li' gaven og stoffet:) Håber det er til at finde nye deltagere til gave-legen!
    Er i øvrigt også HELT vild med elefanten i din header!!!

    SvarSlet
  6. Hej Barbara
    Tusind tak for din søde kommentar på min blog. Jeg vil gerne være med på din gaveleg, hvis det betyder en gave for en gave - ellers får man jo stress, som du siger. Skriv til mig, hvis det er ok, og du ikke har fået fyldt op af andre i mellemtiden.
    God påske.
    KH Puk

    SvarSlet
  7. Hej Barbara.
    Ja, jeg synes også det er lidt mere overskueligt på den måde. Jeg mangler stadig at sende gaver ud til 12! hvis det skal være på den originale facon. Jeg tror liiige jeg skal have lavet et indlæg om dét! og så er folk ved at være mætte efterhånden tror jeg:o)
    Jeg er altså også helt vild med din elefant, vi har én fra Netto i samme facon, men den er alstå ikke helt så lækker...

    SvarSlet
  8. Hej Barbara

    Du kan godt få en halv meter af frotte stoffet,
    57 er desværre væk.

    jeg er interesseret i dine nummer 2 og 10.? kan det lade sig gøre?

    Kh. Sara

    SvarSlet
  9. Hej Sara,
    Super... Jeg kigger lige når jeg er hjemme igen. Har ikke SUPER meget tilbage af det, men tror godt det kan lade sig gøre - lidt af hvert så? :-)

    Og til Lisa,
    Tillykke, og der fik du mig med den aprilsnar! Tænkt at jeg hoppede lige med begge ben på den.. tsk tsk.. ellers en god historie :-/

    God påske og på gensyn (genskriv) til jer allesammen
    /Barbara

    SvarSlet
  10. Hej Barbara.

    Jep meget gerne 2 og 10, nummer 1 er også ok. fo jeg har fundet elefant mønster, så håber på at jeg kan finde det helt rigtig stof til sådan en fyr. :)
    jeg klipper og pakker stoffet klar til dig. kan du sende mig en mail med adresse :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  11. Hej igen igen,

    Puk: Dejligt du vil være med i gavelegen - jeg pønser lige på hvordan og hvorledes og om jeg skal tage de nyfundne regler i brug. Kan også bedre overskue én til én idéen. Så vender lige tilbage når jeg har helt styr på det, ok? :-)

    Og Sara: Forresten, det mønster ville jeg da HEL vildt gerne have fingrene i? Er det noget man kunne få/købe/bytte en kopi af?

    Kh B

    SvarSlet