fredag den 12. marts 2010

Projekter, projekter..

Nå, nu er jeg ved at komme mig ovenpå sidste projekt, nemlig mit store dejlige tæppe (Tak for jeres søde komplimenter), og de sidste dage har handlet lidt om alt muligt andet end stof og syning.
Nu er jeg ved at være klar igen, kan mærke at det begynder at krible lidt i fingrene, ved tanken om næste projekt - et voksipose-betræk til den lille ny! Vi har en kedelig sort/hvid Duni-pose, som skal have en tøse-makeover :-) Har aldrig prøvet det, så det bliver lidt ad hoc, men håber det bliver fint..

Indtil det er færdigt, vil jeg lige vise et par billeder af en kyse jeg syede til en lille pige sidste efterår.
Den er syet efter den elskede Elsebeth Gynthers opskrift i bogen "Tøj du selv kan sy 0-4 år"
Midterstykke af retro-frotté, siderne af quiltet bomuld, og inderst foret med flonel.

Nå, nu kommer der snart gæster til middag + X-faktorhygge, så jeg løber...
God fredag aften til jer alle! :-)
Kærlig Hilsen B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar