søndag den 7. marts 2010

Min ABC..




Mens jeg fortsat er ved at rive håret ud i raseri over ikke at kunne få lavet nogle fine billedkollager m. Picasa på min MAC, så vil jeg i mellemtiden bruge lidt tid og positiv energi, på ABC-legen som jeg er blevet udfordret til af Krudtuglens Mor  
Det var faktisk rigtig sjovt (og tidskrævende)! :-) 


A: 
Andres ting.. virker på en eller anden måde ofte mere spændende eller opfindsomme ;-)

B: 
For Babs - Ja, det er altså det jeg bliver kaldt blandt venner. De fleste kigger da også lidt (ofte et vist sted på min krop!), når det bliver råbt tværs gennem en butik eller lign., men det er for nogle, desværre udelukkende en forkortelse af mit navn :-)

C: 
Citronfromage - ved det er lidt mormor, men ELSKER det!

D: 
En Drømmer er og bliver jeg ved med at være. 
Daniel hedder min dejlige kæreste og far til mine (snart) to børn, som "finder sig i" alle mine kreative udskejelser. 
Dans - danser i min stue, og når og hvorsom helst det lader sig gøre. 
Desperete Housewifes = super underholdning. Hvornår kommer der egentlig nye afsnit?

E: 
Engelsk er min far. Og min elskede afdøde farmor, hvis stil og sans for detaljer var fantastisk, og som  er en evig inspirationskilde for mig.

F:  
For ferie. Bliver nok ikke foreløbig, men glæder mig allerede til næste gang!
Facebook, min anden skønne tidsrøver...

G:
 Guder - ikke noget jeg tilbeder, men respekterer andres valg af religion.

H: 
Mit hår, som trænger voldsomt til at blive farvet! Har en 5 mdr.´s udgroning pga. graviditeten, i forsøg på at undgå flest mulige skadelige kemikalier. Suk, hvor ser jeg ud.. ;-/

I:
 Inspiration - kommer til mig alle steder fra, alle tider af døgnet, kan ikke altid selv følge med.
Indretning - Elsker det!

J:
 Job.. er i det virkelige liv sygeplejerske og ansat på en alletiders dejlig afdeling på Frederiksberg Hospital. Lige nu er jeg dog sygemeldt frem til min barsel pga. Stress/sygedom i familien/graviditet (Den korte version)
Har brugt lang tid på at have dårlig samvittighed over det. Nu prøver jeg at nyde tiden og slappe af, bla. med... det her! :-)

K: 
Kærlighed til mine nærmeste, til mig selv og livet!
"Hvis kærlighed er en illusion - så til helvede med virkeligheden" Citat af Elsa Gress
Kreativitet - Vile ønske jeg kunne dyrke den endnu mere, og evt. en dag leve af det.

L: 
Livet - Jeg nyder det..
Libertystof - tror jeg aldrig jeg får nok af

M: 
Min runde gravide mave
Elsker den, og glæder mig til at møde det lille liv der sparker i den :-)

N: 
Nyt hjem? Vi har en dejlig stor lejlighed midt i byen, men jeg ønsker mig en altan og en grøn gård, og måske et ekstra værelse. Ikke et hus m. have, eller ud af byen. 
Så lejlighed til salg, er én af mange ting på listen lige nu. Spændende at se hvad der dukker op!

O: 
Ordensmenneske er jeg desværre ikke, er måske oveni købet lidt doven :-/

P: 
Prikker! Er vild med prikker! Og blomster og køkkentern og m.m.m. .....

Q: 
Q-10 antioxidanter skulle være så godt, men mon det er noget man må tage ved siden af sin GraVitamin-pille? Må have spurgt min læge.

R: 
At REJSE er min store passion!!! 
"At rejse er at leve" -  H.C. Andersen

S: 
Sy på min Brother-symaskine. De fleste ting for første gang, og uden nogensinde at have lært det. Masser af fejl får jeg lavet, men lærer undervejs, og synes selv jeg bliver bedre og bedre :-)

T: 
Tid - ønsker jeg mig altid mere af..

U: 
Udlandet - vil gerne prøve at bo i udlandet i min. et par år engang.

V: 
Venner. Mine fantastisk dejlige og meget vigtige venner = den familie man selv vælger. 
Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dem.

X: 
Xér på mine mange lister. Elsker lister, og elsker at få Xét dem af :-)

Y: 
Ynglingsfilm (nogle af dem)  "Volver", "The never ending story", "Frida", "Drageløberen", "Slumdog Millionere", "E.T." og "Avatar"

Æ: 
Æblekage - Uhmm...Gammeldags, hjemmelavet og med masser af flødeskum, der er simplethen ikke noget der slår det :-)

Ø: 
Ønsker mig nogle lækre økologiske plejeprodukter til min tørre og hormonelle hud, et godt helbred og et langt og lykkeligt liv! :-)

Å: 
Ånder lettet op, for tror ikke jeg kan finde på meget mere nu...


Hvis I fik læst med hele vejen hertil, så tillykke! 
(Der burde måske være en præmie) :-)) 
Legen giver jeg videre til: Didde  og Ingeborg  - Rigtig god fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar