søndag den 28. marts 2010

Loppis på Carlsberg

Nå, det blev en tidlig aften igår, så ingen blogaktivitet, zzzZZZ ...
Mht. loppemarkedet i Carlsbergs tappehal, var mine forventninger inden skyhøje, men desværre synes jeg det var lidt skuffende. Folk var sure og tingene var ret dyre. Der blev vendt øjne, hvis man ikke ville give 200 kr. for en rusten blikdåse, og man skulle endelig ikke røre ved noget som helst! Der var sådan en irriterende attitude og jeg fandt selvfølgelig slet ikke noget af det jeg havde sat mig for... Hm.. sådan kan det også være nogengange. Glæder mig til sommerens udendørs loppemarkeder uden entré, det plejer at være meget mere "nede på jorden" og hyggeligt :-)


Nå, men kom da hjem med lidt alligevel..
























3 små perlesyede påskeæg i fine farver (Har selv gået til perlesyning, da jeg var barn, så lidt nostalgi fangede mig dér)


Gamle glasknapper, nogle gennemsigtige med guld-midte, og nogle fine pudder-farvede.


En hvid lampefod med fin "perle-agtig" struktur


2 par klipsøreringe til Sophia, til prinsesseleg og udklædning


4 stk. hør/stof dækkeservietter med fuglemotiv, måske til applikationer på puder


En lille blåmalet dukke-tallerkenrække til småting i Sophia´s legekøkken. Hænger der allerede.. :-)


2 små ruller tapetrester til 5 kr. stk. (billede mangler)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar