torsdag den 25. marts 2010

Dejlig forårsdag & lejlighed sat til salg!

Uh ha... det er lidt grænseoverskridende at trykke på den sidste "udfør" knap på Den Blå Avis´s hjemmeside - men nu er det gjort! Lejligheden er sat til salg! 
Vi er egentlig ikke desperate, og kunne godt bo her et par år endnu, men det kribler lidt i mig mht. mere plads og evt. noget altan/grønnere gård, nu hvor vi venter lille nr. 2.
Nu får vi se hvad der sker - kan jo altid sige nej tak, hvis ikke tilbuddene er gode nok..


Har for at "trøste" mig selv lidt, været inde i byen i det dejlige vejr og finde en nogenlunde pæn "Mama" trenchcoat til foråret og et par store solbriller - og UD røg den store sorte dynjakke, jeg aldrig håber at skulle mase mig ned i igen! Det blev også til lidt snusen rundt i Bl.a. Genbrugsbutikker, Zara, H&M og Lisbeth Dahl.
Steder jeg slet ikke skulle have været (og da slet ikke når jeg ikke er én af de heldige der har fået penge tilbage i SKAT)!
Nå, men hjem kom jeg med et par poser, og til den dejlige luksus at vinduespudseren stod klar med spand og vand. Det er jo desværre heller ikke gratis, meeen... det var alle pengene værd! Tror det bliver en årlig tradition inden påske, og nu kan jeg se ud ;-)
God aften og snøft fra en stadig forkølet, men en smule mere forårsopdateret, 
Barbara :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar